IPOS logo
Menu
Nowoścideliko sklep online

Z offline do online w kilka minut. Deliko - nowa funkcjonalność w iPOS!

14.12.2023-3 min.

iPOS jako innowacyjny dostawca sprzętu i oprogramowania, rozszerza ofertę o nową funkcjonalność. To sklep internetowy do obsługi zewnętrznych zamówień.

Deliko - funkcjonalność systemu iPOS jest odpowiedzią na liczne prośby Klientów spółki z branży gastronomicznej. Dzięki niej będą oni mogli rozszerzyć swoją działalność o przyjmowanie i realizację zamówień online, nie płacąc przy tym wysokich prowizji za obsługę, co jest często spotykaną praktyką w przypadku dużych portali do zamawiania jedzenia na wynos.

Rozwiązania iPOS realnie wspierają przedsiębiorcę w prowadzeniu biznesu zapewniając mu jednocześnie spełnienie obowiązku fiskalizacji i obsługi płatności. Urządzenia rejestrujące sprzedaż w sklepie czy punkcie usługowym są całkowicie online’owe. Podobnie jak smartfony, wyposażone są w aplikacje, które potrafią przesyłać do przedsiębiorcy statystyki sprzedaży czy dane magazynowe. Wspierają tym samym zakupy towaru, zarządzanie personelem oraz ułatwiają podejmowanie codziennych decyzji – powiedział Michał Pawłowski, członek zarządu iPOS.

Systemem można zarządzać z dowolnego urządzenia z internetem. To znaczy że przedsiębiorca może dokonywać zmian w asortymencie czy menu swojej restauracji całkowicie zdalnie i na podstawie otrzymanych w czasie rzeczywistym raportów. Co więcej iPOS, jako pierwszy na rynku, zaproponował taki produkt w modelu subskrypcyjnym. Przedsiębiorca ma do wyboru kilka abonamentów, które na bieżąco zmieniają funkcjonalność systemu. Właściciel sklepu otrzymuje wysoce użyteczne rozwiązanie informatyczne, bez konieczności zakupu drogiego oprogramowania i przy niewielkiej miesięcznej opłacie za korzystanie z niego. 

Nowa funkcjonalność pod nazwą deliko to sklep internetowy i kolejny krok w budowaniu wartości dodanej dla detalisty. W systemie iPOS są już dostępne dane o asortymencie i cenach, więc korzystając z tych danych Klient może  wystawić swoje produkty również w internecie. Dotychczas konieczny był do tego osobny sklep internetowy i integracja z urządzeniami fiskalnymi. W przypadku iPOS wystarczy kilkoma kliknięciami stworzyć taki sklep z danych dostępnych już w systemie. Zamówienia internetowe automatycznie trafią na kasoterminal iPOS w postaci przygotowanego do wydruku paragonu.

 

Dla kogo deliko?

Deliko czyli sklep do zamawiania online jest dostępny dla wszystkich Klientów iPOS, którzy posiadają aktywne urządzenie iPOS smart+ w dowolnej taryfie abonamentowej. Funkcjonalność deliko jest dedykowana gastronomii, ale mogą z niej skorzystać także przedsiębiorcy z innych specjalizujących się w sprzedaży dowolnych produktów branż.

 

Jak zakłada się sklep na deliko?

Konfiguracja własnego sklepu na deliko.pl przez Klienta iPOS jest łatwa i szybka, a odbywa się z poziomu iPOS web, czyli systemu do zarządzania sprzedażą. Cały asortyment oraz cennik są skonfigurowane ze sklepem online na indywidualnym koncie w iPOS web. Dzięki temu, zarządzanie sprzedażą online odbywa się z tego samego miejsca, w którym zarządza się sprzedażą stacjonarną. 

Zamówienia ze sklepu internetowego trafiają bezpośrednio na kasoterminal iPOS smart+, gdzie można je od razu fiskalizować. 

 

Ile kosztuje sklep online w iPOS?

Zakładając własny sklep online na deliko Klient iPOS nie ponosi żadnych dodatkowych opłat z tytułu hostingu, domeny, certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Obsługa i koszty tych czynności są po stronie iPOS. Jedyny koszt, który ponosi Klient iPOS, to prowizja w wysokości 2% od przyjętego zamówienia. Jeśli Klient iPOS nie sprzedaje poprzez sklep online, to nie ponosi żadnych kosztów.

 

Sklep online deliko w pigułce:

  • Bez opłat za uruchomienie sklepu

  • Sklep uruchamia się w kilka minut w iPOS web

  • Możliwość zarządzania w jednym miejscu produktami sprzedawanymi w swoim sklepie stacjonarnym czy restauracji oraz online, a wszystkie zmiany aktualizowane są w czasie rzeczywistym

  • Bez obowiązku inwestowania w zakup dodatkowego tabletu czy innego sprzętu - zamówienia wpadają wprost na kasoterminal iPOS smart+,  gdzie można je od razu fiskalizować

  • Możliwość przekazania zamówienia wraz z adresem dostawy na mobilny kasoterminal iPOS pocket, bezpośrednio do dostawcy 

  • Bez wysokich prowizji rzędu 12-20% od obrotu, jak w przypadku popularnych portali do zamawiania jedzenia online

  • Bez ukrytych i dodatkowych kosztów obsługi, jasne zasady dotyczące opłat - tylko 2% prowizji od przyjętego zamówienia!

  • Bez skomplikowanych wdrożeń i integracji systemowych - sklep i zamówienia są już zintegrowane z kasoterminalem iPOS

  • Opłata za serwer i utrzymanie strony internetowej po stronie iPOS

  • Bezpieczeństwo danych zapewnia certyfikat SSL

Podziel się
Adres siedziby

iPOS Spółka Akcyjna

ul. Klimczaka 1

02 - 797 Warszawa

NIP: 1182096330

    Zobacz również
    • Aktualności
    • Branże
    • Dofinansowanie
    • O nas
    • Akcesoria
    KONTAKT DLA KLIENTÓW
    POMOC TECHNICZNA I SERWIS GŁÓWNY
    Równoległa 4a 02-235 Warszawa biurowiec Bolero, 4p.

    pomoc@ipos.pl

    22 307 37 47

    OFERTA DLA SIECI I FRANCZYZ

    Maciej Hełmecki

    Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

    maciej.helmecki@ipos.pl

    608 291 464

      KONTAKT DLA DEALERÓW I SIECI DYSTRYBUCJI
      małopolskie, lubelskie, opolskie, podkarpackie, śląskie

      Maciej Hełmecki

      maciej.helmecki@ipos.pl

      608 291 464

        kujawsko-pomorskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie

        Grzegorz Perłowski

        grzegorz.perlowski@ipos.pl

        502 474 876

          dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, świętokrzyskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

          Grzegorz Kulikowski

          grzegorz.kulikowski@ipos.pl

          881 322 279

            IPOS logo

            Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką Prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat.